Як зрозуміти дітей покоління Альфа

Їм всього 3 роки, а вони з легкістю розуміються в налаштуваннях телефону. Їм тільки 6, але вони не хочуть грати у дворі, а проводять час в планшеті. Їх неможливо змусити щось зробити силою, але якщо домовитися, то вони з радістю відгукуються на прохання. Впізнаєте? Це покоління Альфа! Діти, народжені з 2010 року.

Люди старші 50 років тяжко зітхають, думаючи, що з онуків нічого путнього не виросте. Батьки захоплюються і тривожаться, що більшу частину часу їхні діти прагнуть бути в цифровому світі. А експерти вважають, що вони здійснять мегастрибок в розвитку світу, і зроблять технологічний переворот.

Як навчаються діти покоління Альфа

Вони точно знають, чого хочуть. Легко сприймають величезні масиви інформації, поки їх батьки шоковані кількістю уроків, домашніх завдань і контенту, що обрушується на дітей звідусіль. Яскраві, творчі, гармонійно розвинені і самодостатні особистості, які здатні досягти всіх поставлених цілей. Позитивно дивляться на світ і не бачать меж там, де дорослі поставили собі жорсткі рамки.

І в той же час ці діти чутливі і ранимі. Вони більш відкриті назустріч емоціям, легше говорять слова любові, роблять компліменти і мислять позитивно. Давати їм жорсткі установки і вчити з-під ременя вже не вийде. З ними потрібно домовлятися, адже ними керує самодисципліна.

Як знайти спільну мову з дитиною покоління Альфа

Психологи рекомендують враховувати особливості "цифрових" дітей. Люблять свободу? Так дайте їм її. Почати можна з простого вибору одягу і шкільного приладдя. У магазині нехай самі виберуть собі рюкзак, зошити, ручки, щоденник. Навіть якщо це будуть не поєднувані між собою варіанти: рюкзак серії Transformers, пенал — Hot Wheels, а зошити — Harry Potter.

Дитина любить перебувати на просторах інтернету? Не варто її лаяти. Просто зважте ситуацію. Проникнення Всесвітньої павутини в Україні перевищує 66%, а юне покоління фактично на 100% підростає в діджитал-світі. Від цього нікуди не дітися. Дізнайтеся, чим цікавиться ваш малюк.

Ви здивуєтеся, але діти з самого юного віку вже прагнуть заробляти навіть на своїх захопленнях. Для них гаджети — часто не розвага, а можливість досягнення мети. Вони створюють власні канали, розробляють мобільні додатки і швидше вчать мови, спілкуючись в іграх з однолітками з інших країн.

Просто забезпечте їм комфорт. В школу зберіть ланчбокс з корисною їжею, на тренування покладіть пляшку з водою або термос з ароматним чаєм.

Ваша дитина — все той же чудовий хлопчик або бешкетниця, якими ви були в дитинстві. Просто вони вільніші, адже мають доступ практично до всіх знань світу. Їм хочеться творити, а не руйнувати. Сучасні діти люблять і бережуть природу. Тому на пікнік вони з радістю виберуть екопосуду з бамбука, ніж будуть їсти з пластикових одноразових тарілок. І це чудово.

Бренд Kite теж йде в ногу з часом. Ми ретельно вивчаємо потреби дітей всіх поколінь, тому якість продукції і спрямованість максимально відповідають їх запитам. Kite — найкраще на ринку канцтоварів для вашої дитини.